Novinky jara

14.04.2014 21:53

Trošku jsem nestíhala, takže už měsíc jsem nenapsala žádné novinky (a že jich je :-) ). Začnu tím nejdůležitějším. 26.3.2014 jsme oslavili druhý společný rok s Vincentkem. Nebudu znovu psát, jak moc jsem ráda, že ho máme, o tom jsou vlastně celé tyto stránky, jen řeknu, že ho miluju čím dál víc :-) Je prostě neskutečný :-) Dál samozřejmě pokračujeme ve výcviku v KK Babice, už máme za sebou 6 výcvikových hodin. Jsem moc ráda, že jsem holky trenérky poznala. V Babicích se mi zalíbilo natolik, že jsem se stala jejich členkou. A protože o výcvik mělo zájem plno našich známých v Uničově, tak se kurz uspořádal i tady a já jsem tak dostala příležiležitost chodit vypomáhat a toho si velice vážím. Sešla se hezky různorodá parta psů i páníčků, tak to má být a je to super. Velmi mě těší, že kurz v Uničově vznikl, protože na metody uničovského klasického cvičáku se nedá dívat a myslím, že i psi u nás si zaslouží lepší výcvik. Majitelé pejsků mají můj obdiv za to, že se něčeho pro ně nového a neznámého pustili s takovým odhodláním a nasazením. Doufám, že kurz si všichni užijeme na maximum a výsledky se určitě dostaví :-)  A protože mě výcvik pozitivními metodami baví, rozhodla jsem se rozhýbat v tomto směru svoje mozkové závity ještě víc a naplánovala si semináře. V květnu dva a v červnu jeden (to tak pro začátek), moc se na ně těším a až je budu mít za sebou, tak o nich 100% napíšu víc. A protože doufám, že výcvikových akcí (praktických kurzů i seminářů) se budu účastnit častěji, tak jsem založila na stránkách novou kartu s názvem Zkušenosti, ať je v tom přehled a můžu o nich napsat více :-) . Další důležitou novinkou je narození prvního vrhu v chovatelské stanici Z Břidlicových jezírek. Narodili se 2 miminka, holčička dostala jméno Aria a kluk Alfie. Miminka se mají čile k světu a já se nemůžu dočkat, až je uvidím :-) A nakonec ještě něco, Vinci by mi neodpustil, kdybych to nenapsala, protože to byl nezkonkurenčně jeho největší zážitek za poslední měsíc. Naše zlatíčko poprvé jelo vlakem! Strašně se mu to líbilo, pro cestování vlakem má vloženě vlohy :-D Takže mě asi nezbývá nic jiného, než s ním jezdit vlakem častěji, no hurááá :-D