Co je u nás nového :-)

10.07.2016 22:10

Už dlouho se nenašla vhodná příležitost doplnit na stránky něco nového....není to ovšem tak, že by se u nás nic nedělo...i když je u nás prakticky všechno při starém, tak se pořád něco děje :-D Každopádně dneska jsem měla vyloženě chuť dohnat všechno, co jsem už dlouho odkládala, takže došlo i na stránky...Protože jsem ale už odpravdu dlouho nic nenapsala, tak se budu muset vrátit hodně v čase, abych na něco nezapomněla :-D

Začala bych výstavami a to na začátku února, kdy jsem prožila skvělý chrtíčkovský víkend (i když tentokrát bez Vinciho). Jako každý rok, tak i letos se v Brně uskutečnila výstava DUOCACIB. A my se rozhodli si z udělat výlet, tím my myslím mě, Zuzku (CHS Piccolo Bandito) s Antoškou a Juditkou a Péťu od Archibalda. Výstava se týkala hlavně Arčího, protože ten se vystavoval, my ostatní jsme byly psychická opora :-D Nutno dodat, že Arčí byl velmi úspěšný. Víkend jsme si parádně užili i s přespáním v Brně na hostelu Fléda, i když n jeho konci jsme všichni byli úplně vyčerpaní (já asi ještě o něco víc, protože jsem v sobotu do Brna přijela z jižní Moravy, kde jsme byli u kamaráda ve vinném sklípku :-D). Akce DUOCACIB Brno byla tak skvělá, že jsme hned věděli, že ji musíme co nejdříve zopakovat.

Příležitost se zase sejít se naskytla u příležitosti klubové výstavy chrtíků v Náměšti nad Oslavou. Tam už jsem se vydala i s Vincim a přibrali jsme i paničku. Výstava byla nádherná, perfektně zorganizovaná a v krásném prostředí zámeckého parku. Výstava byla v sobotu 4.6., ale do Náměště jsme se vydali už v pátek, užili si večer s ostatními chrtíkáři a parádně se bavili. Na hotelu spalo spoustu páníčků se svými italáčky a s námi na pokoji Péťa s Árčím. Měla jsem velkou radost, že kluci spolu na pokoji tak vycházeli. Výstava ale pro nás nebyla jenom výletní, poprvé jsme na ni zkusili vzít stánek naší Zlaté tlapky s pamlsky pro pejsky. Domů jsme se vraceli v sobotu až v podvečerních hodinách, takže víkend to byl opět náročný, ale o to lepší.

Ještě před výstavou v Náměšti jsme se Zuzkou dělaly společnost Lence od Timiho, když jela do Prahy vyzvednout Timiho "bráchu" Nica, který k nim přijel až z Litvy. Opět to byla dámská jízda (až na psí kluky) a stála za to :-D Skoro jsme nespaly, ve 3 v noci jsme na benzínce přebírali Nica, další hodinu jeli na chatu, kde nás Timi a Nico moc spát nenachali....ale Nico je krásný a stál za jednu noc bez spánku....navíc my se spolu nikdy nenudíme, takže vlastně ničemu nevadilo, že jsme skoro nespali :-D

S Lenkou jsme se taky potkali v dubnu na výstavě v Ostravě, kterou jsme my pojali jako rodinný výlet, a tak s námi jel i páníček s paničkou. Panička šla po nákupech a já, Vinci a páníček jsme šli na výstavu, především podpořit Lenku a Timiho. Ten se teda ten den moc nepředvedl, ale nasbíral aspoň další zkušenosti a na dalších výstavách už to napravil. Byla jsem ráda, že jsem potkala známé, poznala další chrtíkáře a že se Vinci choval prkaticky vzorně! Po výstavě jsem s Vinci byla ještě nahlášená na praktický výcvik s Františkem Šustou, čímž jsem si splnila svůj velký sen! Vinci byl skvělý a pro mě to byl zážitek zkusit si práci pod vedením někoho, jako je František. O celém výcviku víc napíšu v Seminářích.

Kromě výstav nás prakticky každý den těší štěňátka z vrhu B Piccolo Bandito. Jejich cestu sledujeme už od krytí, narození a máme radost z každé jejich nové fotky, videa...Musím říct, že pro mě je to poprvé, kdy takhle "na blízko" život štěňátek prožívám a je to zvláštní pocit tu jejich cestu sledovat...Zvlášť teď, když jedna holčička už je v novém domově ve Švýcarsku  a možná už ji osobně nikdy neuvidím...Zuzka si ale jednu holčičku nechává, takže tu naštěstí budeme vídat pořád. Třetí holčička na svůj domov teprve čeká..být to kluk, tak by už byla u nás, myslím, že si s Vincim padli do oka a mě taky hodně chytla....

Poslední akcí byla dovolená na přelomu června a července. S Péťou a Zuzkou jsme vyrazly i s našimi "dětmi" (to v tu dobu znamenalo 4 dospěláci a 3 štěňata) směr Lednice, vyzkoušet jak jim to bude běhat na dráze. Dovolená nebyla samozřejmě jen o běhání pesanů na dráze, co jsme všechno zažili, to snad ani nejde napsat :-D Ale určitě můžu říct, že na dráze si to až na štěňata zkusili všichni a byli úžasní! Vinci si dal 2x rovinku, jednou i ze zatáčky...Udělal mi obrovskou radost, běžel skvěle...i když na konci o návnadu zájem nemá :-D tak za ní běží jak o život (nnebo za mnou? :-D ). Do Lednice za námi přijeli po dvou dnech páníček s paničkou a já s Vincim jsme s nimi potom pokračovali k Uherskému Hradišti, kde jsme prožili další 3 dny a výletovali. Cestou domů jsme se ještě stavili zkusit coursing v Čechách pod Kosířem. Coursing Vinci běžel poprvé, dal si malé kolečko a za navnadou po pár metrech, které jsem běžela s ním, běžel parádně! O této naší nejlepší dovolené určitě napíšu ještě víc do sekce "Na cestách".

Nakonec bych dodala už snad jen jednu z nejpodstatnějších novinek, kterou je, že už asi 4 měsíce BARFujeme. Zatím je spokojenost na obou stranách, takže očekávejte nové články v sekci "Krmení".

Určitě jsem na spoustu věcí zapomněla, tak je prostě doplním časem (když si vzpomenu :-D ). Budeme rádi, když nám v knize návštěv necháte vzkaz, co je nového u vás ;-) My už vám jen přejeme krásné léto :-)