Brno

12.04.2015 18:50

Dnes jsme vyrazili do Brna a udělali si pěkný den. V Brně jsem skoro jako doma, protože tam studuju, ale Vinci se tam jede jenom jednou za čas podívat. Všechno potřebuje prozkoumat, vyzkoušet, vyčmuchat...V Brně najdete plno zajímavých míst, my jsme tentokrát chtěli naší babičce ukázat naše školy, tedy moji a páníčkovu. O víkendu je u VUT báječný klid, takže Vinci mohl běhat i na volno a pouslouchal jak hodinky i v novém prostředí, udělal mi velkou radost :-) Potom jsme vyrazili k Mendelce, kam momentálně chodím. Hned u školy najdete nově otevřenou skvělou kavárnu Cat Cafe. Rozhodně ji nevynechte a užíjte si její atmosféru. S pejskem není žádný problém, s Vincim jsme tam byli už několikrát a moc se mu tam líbí. Na druhou stranu od školy u šalin je cukrárna Sweet Club, kde mají výborné zákusky. Místo na posezení u kávičky tam prakticky není, ale doporučuju si odnést zákusky domů, stojí za to. Na oběd jsme zašli do restaurace Suzie's, kterou mi doporučila kamarádka a je perfektní. V centru Brna, kousek pod Špilberkem, se perfektně najíte za přijatelnou cenu, jídlo je prostě mňamka. S pejskem žádný problém opět není, dají vám pro něj i vodu. Odpoledne jsem s Vincim vyrazila směr Vídeňská, kde jsme se potkali s kamarádem a jeho italačkou Sevinkou a vyrazili na procházku na Červený kopec. Vůbec jsem netušila, že něco takového je v Brně :-D Prostředí je tam fajn, hezká procházka lesíkem skoro uprostřed Brna. Jen v neděli při pěkném počasí tam bylo hodně lidí a ne všichni pejskaři jsou ohleduplní (o tom, proč mi tak vadí chování některých pejskařů zase někdy jindy)...ale zvládli jsme to. Po procházce už jsme nasedli do auta a vydali se domů. Byl to hezký den, příště zas!

Fotogalerie: Brno